Thema: Klantgerichtheid
Vorm: Training
Duur: 3 dagdelen
Inschrijving: Incompany & Open
Groepsgrootte: Maximaal 16 deelnemers
Prijs: Open: € 331,00 per persoon Incompany: € 2.779,00 Prijzen zijn exclusief btw
|
Ontvangen van groepen
Opener en natuurlijker handelen
U ontvangt regelmatig groepen van basisscholen, scholen voor voorgezet onderwijs in de bibliotheek. Dan bekruipt u vast wel eens de vraag: Hoe houd ik de aandacht van de groep vast? Durf ik te spelen met het programma? Hoe betrek ik de deelnemers zelf en bijvoorbeeld de leerkracht bij de activiteit?
Tijdens deze training krijgt u didactische tips om groepen beter te ontvangen en begeleiden.
Welke onderwerpen kunt u verwachten
- Opbouw en voorbereiding van een doelgerichte presentatie.
- Waar ligt uw persoonlijke kracht en hoe zet u die in om uw publiek te boeien?
- Omgaan met uw eigen spanning.
- Inspelen op verschillende groepen en leerstijlen.
- Gebruik van eigentijdse werkvormen.
- Interactie met het publiek.
- Omgaan met weerstanden.
Wat levert de training u op
- U vergroot uw didactische vaardigheden.
- U beschikt over handvatten waardoor u beter in staat bent groepen te ontvangen in de bibliotheek.
- U staat open en natuurlijk voor een groep.
Voor wie
- Medewerkers Frontoffice en/of Publieke dienstverlening.
Competenties
- Communicatieve vaardigheden
- Creativiteit
- Flexibiliteit
- Klantgerichtheid
- Kwaliteitsbewustzijn
Voor meer informatie
Caroline Heijer, tel. 023 55 46 342, e-mail cheijer@probiblio.nl