Thema: Retail
Vorm: Workshop
Duur: 1 dagdeel
Inschrijving: Incompany
Groepsgrootte: Maximaal 15 deelnemers
Prijs: Op aanvraag
|
Workshop Retailscan
Kijken door de ogen van de klant
Tijdens deze workshop leert u de klant centraal te stellen en door zijn ogen naar de bibliotheek te kijken. Tevens wordt u zich ervan bewust welk gedrag dit van u vraagt. Niet alleen de competenties die u nog kunt versterken, worden benoemd, maar ook de hiervoor benodigde acties. U krijgt meer kennis van klantmotieven en uw eigen rol hierin. Het retailconcept weet hierdoor beter uit te dragen naar uw klanten.
De workshop is onderdeel van het implementatietraject Retail.
Welke onderwerpen kunt u verwachten
- Twee winkels bezoeken die hetzelfde assortiment voeren (huiswerkopdracht).
- Hierbij te letten op aspecten van pui, uitstraling, personeel, inrichting, assortiment tot (digitale) communicatie.
- De eigen vestiging beoordelen op dezelfde aspecten.
- De ervaringen delen en evalueren.
Wat levert de training u op
Door de training vergroot u uw kennis en bewustzijn rond:
- Klantgedrag.
- Klantmotieven.
- Gewenste klantervaring in de bibliotheek.
- Rol van de medewerkers in het bereiken van de gewenste klantervaring.
- Retail-methodieken.
Voor wie
- Medewerkers Frontoffice en/of Publieke dienstverlening
- Medewerkers Backoffice en/of Ondersteunende diensten
Competenties
- Klantgerichtheid
- Kwaliteitsbewustzijn
- Lerend vermogen
- Ondernemerschap
Voor meer informatie
Petra Jellema, tel. 023 55 46 157, e-mail pjellema@probiblio.nl